Söndagsmiddag

Eftersom jag skrev om maten i lördags får du nu veta att jag ätit rester till söndagsmiddag: entrecôte med pepparsås och pommes frites, Kvällsmat: Bamsegrillare som jag och Dexter delade på. Till fikat en hel del av det jag köpt på Delicatos outlet. Bästa affären i Vingåker och dessutom är det där jag träffar flest vänner, även sådana jag inte träffat på flera år. I fredags mötte jag Bosse rödfärgar´n med fru - och det var länge sedan.
Jag köpte mjukglass och kokoskakor som jag inte sett i butiken tidigare men oj, vad goda de är! Mjukglassen var så iskall att den var stenhård i början. Köp din mjukglass där den är som hårdast för då vet du att ev bakterier inte växer till. Glass är det läskigaste i matförgiftningsvägen på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0