Back to basics

Jag har köpt skor som mina fötter älskar. En vansinnesimpuls när jag bara skulle köpa skokräm gjorde att jag lämnade affären med både skor och skokräm. Jag har aldrig ägt ett par Rieker förut men det här är de mjukaste skönaste skor jag haft på fötterna på länge.
Eftersom jag måste ha varma skor för att gå och rasta hunden så byter jag om på fötterna på kontoret och då får det inte klämma eller skava någonstans utan det måste vara mjukt och skönt och framförallt svalt i skorna.

Nu kan jag snart skrota de svarta ballerinaskorna som följt mig i vinter (bara avbytta då och då av ett par lila sandaler) och njuta av den sköna fotkänslan. Alla som har ont här och där vet vad jag menar!

Kram på er alla med onda fötter- köp nya skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0