Tentavakt

Sitter och övervakar ECDL-tester i datasalen. Har gjort allt arbete som är möjligt via Internet då jag inte kan nå min arbetsserver från den här datorn och det inte finns anslutning för min arbetsdator. Så nu måste jag fördriva tiden. Har läst och rättat ett elevarbete och rsten är kvar i portföljen i Katrineholm därför blir det nu ett kort inlägg på bloggen.

Lång och krånglig inledning, ja det tycker jag också. Solen skiner, det är varmt och livet är gott.

Jag har varit på kurs på förmiddagen, eller en riktig workshop där vi fick fråga om just våra egna problem. Vårt diarieprogram genomgår hela tiden utveckling så det finns många funktioner att lära sig.

Snabblunch hemma när jag kom tillbaka till Vingåker. Det är ju onsdag = arbetsdag i Vingåker. Det blev en härligt god pizza i ugnen.

Posten hade kommir med en paketavi. Jag vet vad det är!

Jag ansökte om tilldelning av en flagga till min flaggstång och jag har fått brev från länsstyrelsen att  jag får en flagga av rikskommittén för Svenska flaggan. Man brukar få hämta sin flagga den 6 juni men eftersom det var så oklart om det skulle bli något firande i Vingåker så skickas flaggorna ut per post.
Nu kan jag flagga ståndsmässigt på Sveriges nationaldag.

Vi hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0