Sista rycket

Nu är söndagen över. Det blev en härlig upplevelse på söndagscaféet. Bubblorna (Vi ungas klubbnamn) sjöng och uppträdde för oss deltagare. Vi blev 77 personer sammanlagt varav endast 16 stycken män. Det är som överallt annars i samhället kvinnorna som är mest sociala och träffas över en kopp kaffe.

Hela dagen har Norges segerlåt spelats både i P1 och P4 och så kan man ju lyssna på datorn när som helst.

Gräsmattan klipptes till 25% sedan fastnade jag i högt gräs och bestämde att det går lika bra att klippa resten efter regnet som ska komma. Jag spelade Bingolotto istället för gräsklippning och det var faktiskt mycket mer lättsamt. Ingen miljon denna gång heller men det sista som tar slut är ju hoppet så nästa vecka så......

Efter kvällspromenaden med hunden har jag fixat lite räkningar och bokföringspapper som ska skickas till redovisningscentralen på SV. Nu är det klart och jag ska åka och lägga på breven sedan sova 7 kvart i timmen så jag orkar jobba i morgon. Natti natti och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0