Reservdäcket beställt

Idag känns det bra. Nu har jag lämnat alla uppgifter om däckstorlek, antal muttrar, takfönsterstorlek (toaletten) och annat till  Kurts husvagnar och de tar hem allt som behövs inför min semester.
När jag väl får komma på service stänger Sverige för sommarsemester och då är det omöjligt att få tag i grejor. Har du försökt någon gång? ja, att beställa en reservdel på sommaren. Tänkte väl det, det går bara inte. Bäst att vara ute i god tid.

Idag regnar det och är kallt som 17. Blåser gör det också. Garagedörren hade blåst upp när jag kom hem och golvet var fullt av regnvatten. Sommaren känns långt borta just nu men jag har ändå anmält mig till husvagnsträff i Lindesberg/Lövåsen till Kristi himmelsfärdshelgen och till riksträffen i Kusfors i juli. Kusfors ligger i Norrland inte långt från Boliden.
Jag är supportmedlem i MHF:s campingklubb. De har bästa campingplatserna. Inget bråk, tyst och lugnt och massor av nyktra och trevliga campare. Prova det får du se själv. Det är dessutom billigt att bo på en klubbcamping. Vad sägs om en sommarsäsong inklusive el för  1200 kronor? Jag talar om Lindesberg nu - det är favoriten.

Hej alla MHF:are.- vi ses i Lindesberg!
Husvagnsträff en regnig sommar uppe i Lindesberg En regnig sommar tog vi den här bilden av gemenskapen mellan husvagnarna och skurarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0