Lagat däck

Nu är däcket lagat och på plats. Jag åker alltid till Plåtis däck och får snabb och billig hjälp. Att laga däcket och få det påsatt igen gick på 200 kronor. Puh! Jag som hade sett tusenlappen fladdra iväg i min fantasi tar tacksamt emot denna lilla utgift.

lagat är bra och billigt

Har du också problem med dina däck så kan jag rekommendera Plåtis däck - fast de har blivit uppköpta och har ett namn till som jag aldrig kommer ihåg. På fasaden står fortfarande Plåtis däck så att man vet att man har kommit rätt. Det ligger mitt emot Axelssons huvudlager och kontor på utfarten mot Örebro.

Det är nu lunchdags och idag blir det mat med Thaismak: ris, kyckling och sweet chili-sås. Mums, mums. En del har ketchup på det mesta av sin mat medan jag föredrar sweet chili. Det piffar upp men det gäller att dosera rätt annars ryker det ur öronen när man äter.

Regntunga moln hänger över staden men än har jag inte märkt att det börjat regna. Jag hoppas på uppehåll, det räcker att det är mulet och svalt väder. Kylan känns i de tunna sommarkläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0