Härliga camping

Regn, regn och mera regn men det blir gott om tid att sova så livet är skönt.

Hörde nyss på radion att PP, piratpartiet, i fem mätningar efter varandra ligger över 4%-spärren i EU-valet. Grattis.
Medborgarrättsfrågor är oerhört viktiga vilket inget av de etablerade partierna verkar ha förstått, inklusive mitt eget parti Folkpartiet. Jag säger bara, skyll er själva att ni tappar röster.

Här i Lindesberg är det folkfest på stan. Massor av kul pågår men jag går ståndaktigt förbi. Har lånat en dator på biblan för att skicka er en hälsning.

Välkommen hem till mig på torsdag den 28 på Tupperwareparty. Vi börjar kl. 19.

Vi hörs på måndag igen eller kanske söndag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0