Europadagen

Idag var det mycket om EU i tidningarna. Bra att informationen om EU-valet kommer igång. Det jag saknat idag är europahymnen. Inte en enda gång har jag hört den i radio. Antagligen är jag världens naivaste människa men jag trodde verkligen att våra reklamfria kanaler skulle uppmärksamma den 9 maj lite mer. Man kunde till exempel ha spelat europahymnen så att fler fick kännedom om vår gemensamma musik.

Jag har varit inbjuden på möte med presentation av en affärsmöjlighet idag. Redan när jag åkte tänkte jag att jag nog visste vad jag skulle få höra och mycket riktigt. Den verksamhet jag redan är en del av presenterades. Jag har varit alldeles för dålig att informera om min fritidshobby som just nu är vilande men kan tas upp när som helst.

Vad det är? Jo, försäljning av dagligvaror, förbrukningsartiklar mm för ett multinationellt företag som enbart säljer via relationsmarknadsföring, dvs genom vänner och bekanta och bekantas bekanta. Jag talar så klart om Amway, ett företag som har 50 år på nacken och snart finns representerat över hela världen. Om du blir lite nyfiken kan du se informationsfilmer och produktinformation på hemsidan amway.se

Jag kan verklige rekommendera produkterna, särskilt Eddie Funkhousers make up. Prova världens godaste och mjukaste läppstift! Efter en enda gång är du fast i ett livslångt beroende. Det är inte ofta jag använder make up och läppstift men jag skulle aldrig använda annat än Eddies superbra produkter. Intresserad av att prova? Ring mig.

Hur som helst var det kul att få komma till Norrköping och träffa entusiaster som nyss engagerat sig. Själv gick jag med den 22 september 2000 så det har blivit några år med deras kvalitetsprodukter.

Tvätta lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0