Söndagen gången

Vänner - det bästa som finns. Så fort vänner får höra om förändringar i ditt liv finns de där och stöttar. Tag vara på vänner! Själv är jag rätt dålig på att hålla kontakten men som tur är gäller inte det mina vänner. De hör av sig med uppmuntran och goda råd.
Måndag kväll börjar kursen i decoupage - konsten att fästa vackra motiv på föremål. Jag hoppas få lära mig massor av nyttiga saker.
Min busiga hund ska vara hos dagmatte hela måndagen. Han har världens tur att det finns så hundälskande människor som ägnar sig åt att hålla honom sysselsatt en hel dag i sträck.

Jag skulle egentligen helst vilja sova en vecka i sträck eller ha semester en månad men det är inte läge just nu. Livet knackar på dörren hela tiden och stör mig. Nej, stör kanske är fel ord men ni förstår säkert hur jag menar. Det får bli Time Out lite senare i vår/sommar. Det kanske syns på den aktuella designen på bloggen att jag längtar bort?
Det är roligt att byta utseende efter humöret.

Stor kram till er alla och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0