Scrapbooking

Nu är kursen slut! Snyft (men som tur är blir det fördjupning i höst).
Nu blir det ny cirkel i decoupage den 16 mars. Hittills har jag köpt alla askar jag behövt men nu ska det bli ändring. Tänk att gamla tekniker får en renässans in på 2000-talet.
Hantverk är fint och roligt!
Jag har fått underbara beskrivningar på handledsvärmare med instickade pärlor i mönster. Vackert och praktiskt för vem har inte haft en ursnygg kappa med alldeles för vida ärmar som man fryser i?
Det skulle vara kul att ha en scrap-decoupage-stick- och virkjunta där alla gör sin egen sak men tillsammans på en gång. Det är roligt att prata och arbeta tillsammans, det är alldeles för underskattat. Man mår bra av att umgås.
Finns det några som tycker som jag i Vingåker- anmäl ert intresse här. Lokal finns hos SV så vi kan bli många.
Hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0