Presentkort

Hej  alla där ute!

Har du fått presentkort på någonting så är det dags att lösa in det. Om företaget går i konkurs är presentkortet inte värt pappret det är skrivet på - du förlorar allt. Lös genast in alla bortglömda födelsedagspresenter och julklappar innan det är för sent.

Har ni blivit firade idag? Kaffe på sängen någon?
Själv tog jag en lång sovmorgon. Jag älskar dagar när jag får ligga kvar i sängen tills jag vaknar alldeles själv utan väckarklockan. Min goa hund och jag tog en riktigt sen kvällspromenad igår så att vi skulle kunna sova länge.

Så är det snart en ny arbetsvecka. Det snöar ikväll så våren känns verkligen långt borta. Strax dags för kvällspromenaden. Hundvakten hämtar Dexter ruskigt tidigt i morgon. Skönt att det finns så goa människor.

Vi hörs i morgon om ni står ut med mina lösa funderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0