Nu är det officiellt

Brevet kom idag. Jag är nu medlem i Svenska kyrkan igen. Det var ett stort steg och en hög tröskel men efter samtal med en äkta och seriös kyrkoherde tog jag steget upp på tröskeln. Sedan var beslutet lätt. Det kommer visserligen att kosta mig minst 3000 om året men det är som en viss liten tjock man alltid sa en världslig sak. (Karlsson på taket alltså om du inte redan gissat det).

Jag har varit på floating i Katrineholm. Det är underbart avslappnande. Jag vaknade många gånger av mina snarkningar - så skönt är det. Har du badat i Döda havet? -då vet du vad jag menar annars får ni prova floating saltbad det är mycket billigare.

Sov gott där ute
AKLP - vi tänker på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0