Huset är mitt!

Nu har vi skrivit alla papper med banken och huset är mitt. Har du också känt en stor lättnad någon gång - en som kommer långt inifrån och som talar om att nu kan det bara bli bättre?

Läste i kalendern ikväll att det bara är några veckor kvar till sommartiden börjar. Vintern är inte slut än och vi får redan sommartid. Ur led är tiden!

Snart kommer flera intressanta domar t.ex. om fildelning, om mordet på en rastplats och diverse andra lite vanligare brott (ekonomiska).

Bara två dagar kvar till Internationella kvinnodagen. Som jag skrev igår är tidningarna nu fulla med reportage om kvinnor. Hur skulle det vara med nyhetskvotering i vanliga veckor? Lika många nyheter om kvinnor som om män.

I dagens upplaga av Antikrundan visades en väldigt vacker Muranoskål i näsduksteknik. Den skulle jag vilja äga för dess skönhets skull. Vilken skicklighet som ligger bakom.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis Gunilla, hoppas bara att han flyttar snart också!

2009-03-06 @ 14:35:50
Postat av: Annika

2009-03-08 @ 15:52:54
Postat av: Annika Vretenvik

Stort grattis, hoppas det även löser sig med passning av Dexter.

2009-03-08 @ 15:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0