Hunddagis

Nu verkar det äntligen som om frågan om hunddagis kommer att lösa sig. Bland nya företag som fanns med i tidningen idag stod ett nystartar hunddagis. Hoppas det inte är kö. Ägaren svarade inte i telefon så jag SMS:ade henne att jag var intresserad. Kul namn: Heta hundar hunddagis.

Har installerat Norman antivirus (egentligen hela säkerhetssviten av program - bilagan till Aftonbladet) och det var ganska enkelt. Min dator har licenstid kvar så det var en annan dator som blev uppdaterad.

Flyttsläp beställt- lastning to kväll- sedan körning på fredag och nästa på lördag! Lördag kväll ska jag gotta mig åt ensamheten och att äntligen få lugnt omkring mig.

AKLP - vi är många som tänker på dig och familjen ikväll och imorgon. KRAM

Ta hand om er alla - imorgon kanske inte finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0