Äntligen helg

Dexter var med på jobbet idag (min hund alltså). Husse flyttar till sin nya familj långt bort. För mig är det bra men Dexter letar efter husse.

Snön som kom är tung kramsnö men eftersom det är plusgrader hoppas jag den smälter bort snart. Annars blir det ett hästjobb att skotta gården. Ska skicka X-et med ett nytt lass i morgon och det blir massor av bärande. Han har inte packat klart så det gör jag - fast nu har jag tagit en paus och hängt de två maskiner jag tvättat åt honom. Allt för att han ska komma iväg fort i morgon igen.

Jag ska åka på påskträff med husvagnen. Jag ser verkligen fram emot att ha vagnen för mig själv och kunna leva ett vanligt normalt liv utan en hypokondriker som har bacillskäck som begränsar tillvaron. Det behöver inte heller vara +26 grader, det räcker med 20-22 för att det ska vara riktigt varmt inne.

Ser fram emot nästa helg då jag verkligen är ensam.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0