Värme, värme

Äntligen har jag hittat mina solfjädrar!  Har du aldrig provat det så passa på nu i värmen.

Det kräver envishet och övning i början för handleden blir alldeles öm men när man väl kommer på den rätta knycken med handen så går det av bara farten. Det är hur skönt som helst och man har sin egen fläkt med sig överallt. Kinesbutikerna brukar sälja solfjädrar till överkomliga priser ifall du inte råkar ha någon gammal turistsolfjäder från Spanien liggande i en byrålåda.

Det är fortfarande +17 grader ute och det är mitt i natten. Myggorna har gjort entré och svärmar omkring i ljuset av gatlyktorna. Jag ser fram emot midnattssolen och hoppas få se norrskenet också men det kanske är för ljust den här årstiden.

Följ med mig på Facebook:  http://facebook.se/porsvant

Ha en skön dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0