Semesterfin

Med tanke på den kommande semestern har jag gjort ett besök hos frissan eller den manlige frissan eller egentligen var de flera stycken.
En flicka färgade håret, en man klippte håret, flickan färgade ögonbrynen, mannens fru bjöd på hemlagade dolma och godis.... Jag var enda kunden i sommarvärmen och jag blev riktigt ordentligt bortskämd.  Prova Salong Amanda mitt i centrum i Katrineholm så blir du alldeles säkert nöjd. De har öppet hela sommaren.

Priset är också mycket förmånligt så det lönar sig på många sätt.  Självkänslan blir alltid lite högre när jag är nyklippt och känner mig fin. Nu ska jag gå och hämta bilen för att åka hem till Dexter. Han har haft en lång dag hos kompisarna. Ska du köpa familjehund någon gång kan jag rekommendera Welsh Springer Spaniel. Ursnälla och jättegulliga.

Ha en bra kväll i sommarvärmen. I Skottland är det lagom- har fått rapport över telefon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0