Midsommar

Midsommar, en tid när allas förväntningar på sol och sill är som störst. Ibland blir det helt annorlunda och ibland blir det precis som beräknat.

Jag ska strax koka färskpotatisen och äta min matjessill. Jag kom av mig i helgen men har fått massor av nyttigt uträttat istället. Husvagnen ska in på stor service så nu är den tömd på mycket saker som blivit kvar. När jag såg allt på en gång kunde jag konstatera att jag inte kommer att bära ut allt igen. Nu är det bara jag och Dexter så det blir inte så mycket krångel och vi kan resa med lättare bagage. En massa kläder som jag sällan använder kommer också att få stanna hemma och bara det som behövs på resan till Norrland får följa med.

Hoppas du haft en skön midsommar vädret till trots.  Vi hörs - jag skriver mer på Facebook än här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0