Vattenfall

Nu har de gjoprt det igen.
Delat ut biljetter till en söndag i djurparken men bara till de första som ringer - eller lyckas komma fram på Internet. Först till kvarn... Gissa om det var tjockt och överbelamrat på linjerna.  Redan förra året skrev jag ett långt brev till Vattenfall och föreslog utlottning som metod så att alla kunder skulle få samma ärliga chans. Tror någon att Vattenfall lyssnar på sina kunder?  - då tror ni i sånt fall fel. Bara de snabbaste får biljetter. Den som inte har möjlighet att vara vid dator eller telefon kl. 09.00 (mitt i arbetsdagen alltså) får inte ens en chans.

SKAMLIGT VATTENFALL att behandla kunder på det sättet. Visst, det är trevligt att ni ger oss tillbaka en liten del av övervinsterna ni tar från oss men då borde alla få chans att ta del av erbjudandet. Skärpning till nästa år.

Undrar du hur jag kan skriva mitt på förmiddagen på min blogg? Jo, jag är just nu testövervakare. Flera elever skriver ECDL-test och då måste jag vara närvarande och för att sysselsätta mig med något under tiden skriver jag av mig besvikelsen jag känner. Tur att vi är i datasalen.

Vad har du för erfareheter av Vattenfalls kundservice? skriv en kommentar.

Enzo- Gorillan som många inte får träffa Här är Kolmårdens egen bild av ENZO  - fast som liten förstås. Många tycker nog att det skulle ha varit kul att träffa den vuxne Enzo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0