Kortveckan snart slut

Den här veckan går arbetet lätt då ledigheten hägrar. Jag tillhör en priviligierad grupp anställda som har halv arbetsdag på torsdag och sedan är ledig ända fram till måndag.

Värmen har gjort att det fullkomligt exploderat i rabatterna. Plötsligt är allt utslaget, våren tog slut på en gång. Nu har jag tagit fram min ofodrade kappa för på morgonen måste man fortfarande ha något på sig. Vad lätt man känner sig när sommarkläderna kommer på.

Ta det lugnt med vårsolen - det är lätt att bränna sig. När det blåser lite uppfattar man inte att solen tar ett djupt tag i huden.

Nu har Dexter varit en månad på dagis och jag känner en STOR tacksamhet mot den snälla familj som har hand om honom på dagarna.

Dags nu att hämta honom. Ha en skön varm kväll.

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken tur att det löste sig med "dagis" till Dexter, är skönt veta att han ej behöver vara ensam på dagarna, många hundar är nog ensamma hela dagen, vilken tråkigt hundliv det i så fall är, en hund behöver aktiveras för att må bra.

2009-04-29 @ 16:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0